-

Imorgon hämtar jag nyckeln,
imorgon ska jag städa "nya lägenheten",
imorgon kommer Hjärtat,
på lördag kommer Erik&Malin och hjälper flytta, - Tack.
söndag blir det att städa ur "gamla" lägenheten,
måndag blir det att börja packa upp i "nya" lägenheten,
Sen kommer resten av veckan gå åt till att packa upp och få ordning!


Förövrigt så har jag lov nu.

,- Allt vanligt&ovanligt | |
#1 - - alexadnra:

va coolt!:)

lycka till i tävlingen:D

#2 - - Cecilia:

Hej. Har startat en tävling nu där just DU har chansen att vinna en tandbleking! titta gärna in om du är intreserad.

Har även massa andra tävlingar i gång som kanske just passar dej :)

Lycka till

Http://Ceciliaprecious.blogg.se

Puss & kram

#3 - - Den dar Elin och Familj:

Härligt med flytt!!

...och lov =)

#4 - - Angelica:

Nu har jag en nystartad tävling i min blogg, om du är intresserad :D

#5 - - Piinky:

hej justeja , jadu jag tror inte de går jag & Mattias ska fira våran 3års dag , fast vi kanske kan kika förbi iallafall =)

#6 - - SOFIA:

Är allt bra? :D kram.

#7 - - Piinky:

jadu nu verkar de inte bli något ut av de matte ska tydligen å festa hos en som heter dennis



Kram

#8 - - alexadnra:

#9 - - alexadnra:

Hejsan! :)

hoppas du har en trevlig lördagskväll.

Tänkte bara tipsa om mina tävlingar jag har,

en parfym, en spikmatta och ett presentkort på parfymer! Du hittar dom i kategorin "Tävlingar" eller så kan du bara klicka här;

http://byalexandra.blogg.se/category/tavlingar.html



kram.

jag berom ursäkt om du inte gillar "reklam", hoppas du klarar av att radera kommentaren då;)

Upp