,-

En helg åter i byn. Kanske rent utav blir kvar till tisdag om dom om inte ringer om jobb. Drygt att säga nej till två dagar som skulle vart i veckan, men på doktorns order så har man väl inte mycket till val.. Veckan började ju då med feber, fruktansvärt hög sådan dessutom. Precis på samma sätt som jag haft vid två tillfällen tidigare i höst. Ringde direkt till 1177 och förklarade hur jag mådde då, och att jag haft samma tidigare. Fick tid direkt på morgonen dagen därpå för att ta ett helt 'batteri' med prover. När sköterskan ringde upp trodde jag hon skojade med mig. Tydligen hade jag urinvägsinfektion, fast med inga andra symtom än feber. Uppenbarligen har jag dessutom haft det i ca 3 månader.. Känns bra, eller inte... Och att dom inte kollade det förra gången känns ute rör okej heller, men, alltid tydde ju på annat så. Nå fick iaf penicillin på direkten så nu ska den väck och förhoppningsvis dröjer det tills jag måste stå ut med den igen.

Och nu är det endast 5dagar kvar till jag och Hjärtat får åka iväg. Underbart ska det bli, och fruktansvärt behövligt dessutom! Just nu hade dock två veckor i Thailand känts jävligt bra.. Men det här får väl vara en början i alla fall. Thailand får vi ta sen :)

,- Allt vanligt&ovanligt | |
Upp